روند پایه ریزی تبلیغات
در نظر گیری هدف (قرار است کالا یا خدمات را معرفی کنیم – کالا معرفی شده است و فقط قرار است مخاطب را راضی به خرید کنیم – کالا معرفی شده و مخاطب راضی به خرید است، اما با آمدن کالا یا خدمات دیگر، برند ما از حافظه او پاک شده است و قرار است کالا یا خدمات خود را به او یادآوری کنیم)
مشاهده و برآورد بودجه در دست (مقدار بودجه ای که قرار است در این راه صرف شود چقدر است)
سیاست گذاری برای رسیدن به هدف (از کجا و چه راهی شروع کنیم و راه شامل چه مراحلی میباشد)
شکل گیری پیام (مخاطب چه کسانی هستند و چه پیامی برای او جلب نظر خواهد کرد و ...)
انتخاب رسانه (انتشار آگهی از طریق رسانه های تصویری و صوتی – از طریق رسانه های چاپی )
اجرا (سپردن کار به گرافیست ها)
ارزیابی (تیم ارزیابی تبلیغاتی با توجه به آمار و ارقام ها و نمودار های منعکس شده از بازاریابی انجام شده با توجه به میزان فروش و همچنین گرفتن آمارهای دستی و کامپیوتری)
دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...
Leave a reply