محدودیت های بازاریابی اینترنتی
از دید خریداران، عدم توانایی در لمس محصولات، بو کردن، مزه کردن، و دیگر آزمایشاتی که مشتریان پیش از خرید محصولات انجام می دهند، محدودیت های بازاریابی اینترنتی را تشکیل می دهند. در هر حال، استانداردهای صنعتی برای E-Commerce وجود دارد که این اطمینان را به مشتریان میدهد تا با استفاده از سیاست بازگشت محصول، و یا فروش از طریق فروشگاه واقعی، جبرانی برای این محدودیت ها بدست آورند.
محدودیت های بازاریابی اینترنتی می تواند شامل تکنولوژیهای مورد نیاز برای دسترسی مخاطبان به کالاها، محصولات و خدمات نیز باشد. درحالیکه اکثر مردم در خانه هایشان یا در محیط های کارشان، به تلویزیون دسترسی دارند، آنها ممکن است دسترسی یا دسترسی کامل به اینترنت نداشته باشند.
خوشبختانه دسترسی به اینترنت امروزه با سرعت زیاد در حال گسترش است و نسل جدید به احتمال زیاد دسترسی به اینترنت خواهند داشت. همچنین مشتریان قادر نیستند تا محصول را پیش از خرید، بررسی نمایند. سد اصلی در فروش اینترنتی یک محصول، میزان تاثیر گذاری کم روی مشتریان در مقایسه با کسب کار حقیقی، و نیز مشکل در متقاعد کردن مدیران فروش به حرکت در این راستا می باشد.
محدودیت بازاریابی اینترنتی
دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...
Leave a reply