دسته بندی بازاریابی اینترنتی
مقالات بازاریابی اینترنتی
محدودیت های بازاریابی اینترنتی
از دید خریداران، عدم توانایی در لمس محصولات، بو کردن، مزه کردن، و دیگر آزمایشاتی که مشتریان پیش از خرید محصولات…
ادامه خبر › مزایای بازاریابی اینترنتی
بازاریابی اینترنتی عملا از دید میزان هزینه لازم برای جذب مشتری هدفمند، ارزان است. شرکتها می توانند با صرف هزینه…
ادامه خبر › روشهای مرسوم بازاریابی اینترنتی
روش یک به یک: در روش یک به یک، بازاریاب اینترنتی، مشتریان در اینترنت را هدف قرار می دهد بطوریکه پیام بازاریاب، بصورت…
ادامه خبر › مدل بیزینس
بازاریابی اینترنتی می تواند مدلهای مختلفی داشته باشد. در زیر مهمترین مدلهای بیزینسی در بازاریابی اینترنتی آورده…
ادامه خبر › مبانی بازاریابی اینترنتی
یکی از مشهورترین کتابهایی که در زمینه مبانی بازاریابی اینترنتی نوشته شده است، کتابی است که توسط Robert Cialdini نوشته…
ادامه خبر › انواع بازاریابی های اینترنتی
بازاریابی های اینترنتی، بطور عمده به چهار دسته زیر طبقه بندی می شوند
ادامه خبر › ویژگیهای بازاریابی اینترنتی
بسیاری از مردم بر این تصور اشتباهند که یک بازاریاب اینترنتی یا آنلاین، حتما بایستی دارای سایت باشد. چنین تصوری…
ادامه خبر › قوانین و شرایط ایمیل مارکتینگ
در سال 2002 میلادی، اتحادیه اروپا، شرایطی را برای محاورات خصوصی و الکترونیکی، وضع می کند. مقاله 13 از این شرایط، استفاده…
ادامه خبر › تبلیغات ایمیلی غیر ناخواسته (ثبت نامی)
تبلیغات ایمیلی غیر ناخواسته، یا بازاریابی به همراه مجوز از سوی کاربر، روشی از تبلیغات از طریق ایمیل است که در آن…
ادامه خبر › ایمیل مارکتینگ چیست؟
ایمیل مارکتینگ، شکلی از بازاریابی مستقیمی می باشد که از نامه های الکترونیکی یا ایمیل ها بعنوان ابزاری برای ارتباط…
ادامه خبر ›